top of page
Computer with Graph

ספרד: הביקושים לנדל"ן לוגיסטי ממשיכים. GLP נכנסת למתחם "המייל האחרון" (Last Mile) במדריד הבירה

חברת GLP ׁ(Global Logistic Properties) נכנסת בכל הכח לשוק הלוגיסטיקה בספרד. GLP הינה חברת לוגיסטיקה מובילה הרשומה בסינגפור, ומעניקה שירותים לוגיסטיים מתקדמים בכל רחבי העולם. מבין לקוחותיה הגדולים חברת אמזון, פולקסוואגן, DHL ועוד שמות מוכרים רבים אחרים. עפ"י אתר מידע ספרדי, העוקב ומסקר את פעילות חברות הריט (REIT) הפעילות בספרד, החברה הודיעה החודש כי היא חתמה על חוזה להשכרת מחסנים לחברה אמריקאית בתחום המסחר האלקטרוני. המחסנים ממוקמים במתחם G-PARK Villaverde הממוקם כ-10 ק"מ דרומית למרכז העיר מדריד, המתחם ישתרע על פני 70,000 מ“ר.

הדמייה - מתחם נדל"ן לוגיסטיקה - פיתוח 10 דקות ממרכז מדריד - Last mile
מתחם נדל"ן לוגיסטיקה - 10 דקות ממרכז מדריד - Last mile

יכולת הגעה לכל מקום במדריד - תוך מספר דקות

במסגרת החוזה, החברה גם תשקיע בפיתוח מבנה לוגיסטי מתקדם בשטח של כ 17,000 מ“ר. בהתחשב בסמיכות למדריד, G-PARK נחשב למקום האידאלי לצורך הפצת המייל האחרון (Last-Mile), כמו כן יתרון נוסף הוא הגישה לכביש M-40, כביש טבעתי המקיף את מדריד ומאפשר גישה נוחה ללא מעבר באזורי המגורים.

המרכז הלוגיסטי החדש מיועד לתת פתרון של 100% הפצה לכל העיר מדריד, החברה תוכל לספק משלוחי הפצה לכל מקום בעיר באמצעות משאיות, רכבים, אופנועים ואופניים חשמליות. המרכז הלוגיסטי יספק גם מקומות עבודה רבים, דבר אשר יתרום לפיתוח האורבני באזור. העובדים באזור יוכלו ליהנות מגישה תחבורתית קלה בזכות שירותי המטרו והתחבורה הציבורית של מדריד.

מיקומי לוגיסטיקה המייל האחרון- גישה לכל מקום בעיר תוך מספר דקות
מיקומי לוגיסטיקה המייל האחרון במדריד - גישה לכל מקום בעיר תוך מספר דקות

לוגסיטיקה מאפייני קיימות חדישים

חברת GLP רואה את עצמה מחויבת לפיתוח מרחבים ברי קיימה בכל השקעותיה ביבשת האירופית. בהתאם לכך המרכז הלוגיסטי החדש נבנה בסטנדרטים החדשים ביותר על מנת לאפשר קיימות. הוא קיבל את הסמכת BREEAM בציון ’טוב מאוד‘. במסגרת מאפייני הקיימות המרכז כולל מערכות ייצור וניהול אנרגיה, ובידוד המאפשר יעילות אנרגטית.

החברה גם שמה דגש על בריאות העובדים ותכננה את התאורה והאקוסטיקה לרווחתם. כמו כן, שולבו במבנה מזרקות מים וסביבות בילוי נעימות. תנאים אלו יפחיתו את הלחץ במקום העבודה, יהפכו אותו למקום עבודה אטרקטיבי וישפרו את פריון העבודה.


בהודעה ששוחררה לתקשורת הצהיר, מנהל המתחם, אוסקר הרס (Oscar Heras): ”אנו שמחים לקבל את הלקוח החדש במתחם G-PARK. הפרויקט הלוגיסטי משלב תקני איכות מתקדים וטכנולוגיות הקיימות המתקדמות ביותר. מעבר לזאת, מחויבות ה ESG (Environmental, social and corporate governance) שלנו משקפת את השאיפה שלנו לכבד את בריאות הקהילות הסמוכות ולהבטיח כי נוכחותנו כאן תביא תועלת גם לקהילה“.


bottom of page