top of page
Computer with Graph

מדריד - שנייה מבין המדינות הטובות ביותר למגורי זוגות להט“בים

העולם עבר שינויים רבים והתקדם בכל הנוגע ליחס אל להטב“ים וזכויותיהם. יחד עם זאת, למרות מגמת השינוי הכללית, אם נבחן בזכוכית מגדלת, נוכל לראות שיש שוני גדול בין מקום למקום, באופן שהחברה מקבלת את הלהט“בים ובזכויות הניתנות להם.


מחקר שנערך בחן את ההיבטים המשפטיים הנוגעים לחיי זוגיות של זוגות להט“בים, נישואים חד מיניים, הקבלה החברתית ואפשרויות הבילוי במקומות שונים. על סמך המחקר נערך דירוג של המקומות הידידותיים ביותר עבור להטב“ים. המחקר מדרג את הערים מנקודת המבט של מגורים בחו“ל ולא בבחינת ביקור קצר ותיירותי. עוד משקלל המחקר בתוכו, את ממוצע השכר השבועי בערים המדורגות.

השקעות נדלן במדריד
source: SmallBusinessPrices.co.uk/

מדריד במקום השני ברשימה

במקום השני בדירוג נמצאת מדריד, בירת ספרד. 86% מתושבי ספרד תומכים בנישואים חד מיניים, כלומר מעל 40 מיליון מתושבי המדינה תומכים בזכויות להט“בים.

במקום הראשון ממוקמת לוקסמבורג הנחשבת למדינה הידידותיות ביותר לקהילה וזוגות להטב“ים, גם עבור חופשה וגם לצורך עבודה. 85% מהתושבים תומכים בנישואים חד מיניים. מבחינת עלויות המחיה במדינה, גם כאן לוקסמבורג בראש הרשימה עם עלויות המחיה הגבוהות ביותר (3135$), אך מצד שני, גם עם השכר החודשי הגבוה ביותר (4688$). כך שכיסוי ההוצאות, בהחלט אפשרי.

Madrid real estate investments
source: SmallBusinessPrices.co.uk/


הערים שיאפשרו לכם לחסוך

באופן טבעי ישנו קשר בין רמת ההכנסה לבין עלויות המחיה. ככל שרמת ההכנסה יותר גבוהה, כך גם עלויות המחיה גבוהות יותר. אך אם נבחן את הנתונים, נראה שבערים מסוימות נוכל למצוא פער גדול יותר בין רמת ההכנסה הממוצעת לבין עלויות המחיה. כלומר בערים אלו ישנו פוטנציאל גדול יותר ליהנות מהכנסה פנויה. מההיבט הזה, בראש הרשימה נמצאת ארה“ב. שם רמת השכר הממוצעת עומדת על 5876$ ועלות המחיה הממוצעת היא 3887$. דבר המאפשר לכם ליהנות מהכנסה פנויה של כמעט 2000 דולר!


טוקיו מובילה בחיי הלילה

ברמת העיקרון בכל עיר גדולה תוכלו למצוא חיי לילה עשירים ומפותחים. אך אם נבחן את הדבר מנקודת המבט של הקהילה הלהט“בית, נוכל לראות שבערים מסוימות ישנו היצע גדול יותר של חיי לילה הפונים לקהילה. מהבחינה הזו, טוקיו, בירת יפן, נמצאת בראש הרשימה. בעיר יש למעלה מ 60 מקומות בילוי הפונים אל הקהילה. אך לצערנו הרב טוקיו, לא זכתה לדירוג טוב ברשימה, זאת בגלל אחוזי התמיכה הציבורית הנמוכים העומדים על 65%.

בשלישיה הראשונה תוכלו למצוא גם את לונדון. על פי הסקר בעיר תוכלו למצוא כ 50 בארים ומועדונים הפונים לקהילה. כמו כן 85% מתושבי הממלכה תומכים בזכויות לקהילת הלהט“ב (כ 57.7 מיליון איש). מדריד, אשר זוכה למקום השני בתור העיר למגורים ועבודה, זוכה למקום הרביעי בדירוג חיי הלילה.


הערים שלא תרצו לחיות בהן

בעוד במקומות רבים בעולם ישנו שינוי גדול בכל הנוגע לקהילת הלהט“בים, ישנן גם מדינות בהן דעת הקהל אינה אוהדת. ישנן כ-51 מדינות בהן החוק אינו מכיר בזוגות חד מיניים ו-46 מדינות בהן אין הכרה בנישואים חד מיניים. על פי נתונים אלו ועל פי התמיכה הציבורית בנו דירוג של המדינות הכי פחות ידידותיות. בראש הרשימה נמצאת ארמניה, בה 96% מהציבור מתנגד לנישואים חד מיניים.

bottom of page