top of page
Computer with Graph

מאמינים בספרד - חברת "סרברוס" משיקה קרן השקעות נדל"ן בספרד בהיקף של 2.4 מיליארד אירו

חברת "סרברוס" (Cerberus), הקרויה על שמו של הכלב בעל שלושת הראשים ששומר על שער הגיהנום עפ"י מיתולוגיה היוונית, הודיעה על כך שסיימה לגייס 2,400 מיליון אירו לקרן חדשה להשקעות נדל“ן בספרד. הקרן תשקיע בתחומים שונים הקשורים לנדל“ן, נכסי נדל“ן, הון וחובות בתחום הנדל“ן. על פי מנכ“ל הקרן, לי מילשטיין, הוא מזהה תופעות של חוסר יעילות בשוק ומקרו טרנדים, לדברי מילשטיין אלו יוצרים הזדמנויות רבות עבור הפלטפורמה החדשה. הקרן הציבה לעצמה לגייס 2 מיליארד דולר, אך עברה את הציפיות - דבר אשר מוכיח כי משקיעים רבים מאמינים בקרן ושותפים לתפיסתו של מילשטיין. ראוי לציין כי בחודשים האחרונים ישנו עניין גדול בקרנות השקעה אופרטוניסטיות וגם חברת Oaktree Management Capital השיקה לאחרונה קרן השקעות נדל“ן בהיקף של 4.7 מיליארד דולר.

רכישת הזדמנויות קורונה בספרד
קרן להשקעה בהזדמנויות קורונה בתחום הנדל"ן בספרד 2.4 מיליארד דולר

בנוסף להתעסקות בנדל“ן, הקרן נכנסה לאחרונה לתחום השקעות חדש; יחד עם חברת Stonemont Financial Group היא מתכוונת לבנות תיק השקעות של מיליארד דולר אשר יתעסק בלוגיסטיקה, תעשייה ומחסני קירור בארצות הברית.


השם "סרברוס" נשמע לכם מוכר?

אם השם סרברוס נשמע לכם מוכר, זה מכיוון ששמה הוזכר הרבה בתקשורת הישראלית בתקופת ההפרטה של בנק לאומי. חברת סרברוס הייתה אחת מקרנות הגידור אשר רכשו את מניות הבנק בשותפות עם קרן הגידור גבריאל. הקרנות התעניינו בהשגת השליטה על הבנק אך נדחו על ידי המדינה וכיום הן מחזיקות בכ-10% מהמניות.


קרן קרברוס היא חברה מובילה בתחום הנדל“ן ונכסי הנדל“ן. החברה משקיעה בהון וחובות ומפזרת את השקעותיה בין נדל“ן מסחרי לנדל“ן למגורים. החברה גם משקיעה בחברות ניהול ותפעול אשר מייצרות ערך לנכסים. החברה נוסדה בשנת 1993 ומאז השקיעה קרוב ל-30 מיליארד דולר בהשקעות נדל“ן רבות ברחבי העולם. בחברה ישנו צוות של יותר מ-130 אנשי מקצוע מובילים בתחום ההשקעות והם מעורבים בפרויקטים באסיה, אירופה, דרום אמריקה ואוסטרליה.


קרן קרברוס נחשבת לאחת המשקיעות הגדולות בשוק הנדל“ן בספרד, ועד היום השקיעה בו כ-14,000 מיליון אירו. חברה זו, המגיעה מארצות הברית, היא המשקיע השני בגודלו ברכישת נכסי נדל“ן בספרד. מקדימה אותה חברת בלאקסטון. קרן קרברוס מבצעת רבות מההשקעות בספרד באמצעות Haya Real Estate בה שותפים גם BANKIA ו- LIBREBANK. כמו כן היא מחזיקה בחברת הנדל“ן הספרדית Inmoglaciar.

bottom of page