top of page
Computer with Graph

למרות עליית המחירים, האם עדיין קיימות הזדמנויות ברכישת דירות על הנייר בישראל?

בחודשים האחרונים, כצפוי, מגמת עליית המחירים בישראל הולכת ומתעצמת. את העלייה מובילים הנתונים אודות המחסור ביחידות דיור, ירידה בקצב התחלות הבנייה ועיכובים במסירות יחד עם צפי לירידת הריבית לצד הירידה של קהל הרוכשים מהגדר. נראה כי כל עוד לא יינתן פתרון מדיני, שלא נראה כרגע באופק, ימשיכו תושבי ישראל לרוץ לרכוש דירות ולעלות לעצמם את המחירים.


מתוך נתוני הלמ"ס שפורסמו ב 15/6/24, עלייה של כמעט 4.5% תוך 5 חודשים במחירי הדירות:

עליית מחירים
מקור: אתר הלמ"ס www.cbs.gov.il

האם עדיין קיימות הזדמנויות השקעה בשוק

מאז ספטמבר 2023 הצלחנו לנצל את כח הקנייה של קהילת המשקיעים שלנו כדי ליצר מנוף אל מול יזמים שהיו צמאים למכירות. למרות עליית המחירים והגידות בקצב המכירות, עדיין ישנם מספר לא מבוטל של יזמים הזקוקים לצמצום פערים משמעותיים בקצב המכירות האיטי שהם סוחבים מהעבר.

הימים אלו, לאחר הוצאה אל הפועל של 4 קבוצות רוכשים, בימים אלו אנחנו מנהלים מו"מ אל מול מספר יזמים. במסגרת המו"מ אנחנו בוחנים את המיקומים והפרויקטים בהם קיים הפוטנציאל הגדול ביותר לעליית ערך לצד קבלת תנאי רכישה ומחיר אטרקטיבים עבור קהילת המשקיעים שלנו.


לכל החברים שפספסו את הקבוצות הקודמות ומעוניינים להצטרפות לקבוצת המשקיעים הבאה שלנו.

אתם מוזמנים להצטרף דרך הקישור לקבוצה שקטה בה אנחנו שולחים עדכונים על פרויקטים חדשים:


*במידה ואתם קוראים את המאמר הזה ב-PC ומעוניינים להצטרף לקבוצה, פתחו את המייל מהסלולארי ולחצו על הקישור מעלה, או שלפו את הסלולארי וסרקו את קוד ה QR הבא שיצרף אתכם אוטומטית לקבוצה

קישור סריקה הצטרפות לקבוצה שקטה של עסקאות
קוד סריקה הצטרפות לקבוצה משקיעי נדלן ספרד - עסקאות נדלן בישראל



Comentarios


bottom of page