top of page
Computer with Graph

השבחת נכסים שנרכשו מבנקים במסגרת קרן השקעות ישראלית בספרד

קרן ההשקעות FUND4 הוקמה ע"י Nadlan Spain בשנת 2019 ורכשה בעיקר נכסים מעוקלים מבנקים בברצלונה ומדריד . במהלך הקורונה, מרץ 2021, השלימה הקרן את רכישת הנכסים תוך ביצוע תהליכי השבחה שנועדו למקסם את גובה השכירויות. מטרת הקרן הינה למכור את תיק הנכסים במלואו כפורטפוליו מניב, יציב ובסיכון נמוך אשר ישקף CAP RATE אופטימאלי. הסיכון הנמוך נובע מכך שהפורטפוליו מורכב מפיזור גיאוגרפי של נכסים, אשר עברו שיפוץ מקיף, דבר המקטין את עלויות הבלאי. כמו כן, הדירות מושכרות בחוזים ארוכי טווח, של עד 7 שנים, כאשר תעריפי השכירות צמודים למדד ועל כן אינם מייצרים שחיקה גם בתקופות של עלייה באינפלציה. בנוסף לכל אלו, על מנת להבטיח עמידה בתשלומי השכירות, כל אחד מחוזי השכירות מבוטח בביטוח שכירות ע"י חברה חיצונית המכסה מקרים של אי תשלום לאורך כל תקופת החוזה.


דירה לדוגמה MOLI 61: גודלה של הדירה ברחוב Moli 61 בהוספיטלט, ברצלונה הינו 72.5 מ"ר. במקור היא הייתה מחולקת ל-2 חדרי שינה זוגיים וסלון ומצבה היה מעופש. כחלק מהשיפוץ, הוקטן הסלון לטובת יצירת חדר זוגי נוסף וזאת ע"מ להגדיל את פוטנציאל השכירות. הקירות נצבעו, חלקם בצבע דקורטיבי, המטבח הוחלף וכן לוח החשמל, השקעים, המתגים והחלונות השבורים. הדלתות נצבעו וחודשו, אריכים שבורים בחדרים הרטובים הוחלפו. חדר המקלחת שופץ ובחללים המשותפים הותקן פרקט מודרני.


מיקסום דמי השכירות באמצעות טאצ' של עיצוב פנים

במטרה למקסם את דמי השכירות בוצעה עבודת דקורציה בסיסית שכללה צביעה של הקירות בגוון נעים, התקנת גופי תאורה מודרניים ופס לד שהורכב לאורך החיבור בין התקרה לאחד מקירות הסלון. בפינת הסלון הוצב עציץ ירוק ע"מ להעניק את תחושת ה"קאסה". היקף השיפוץ הסתכם בכ-13,000 אירו.


תהליך שיפוץ המטבח


שיפוץ מטבח ברצלונה השקעה בברצלונה
שיפוץ מטבח באחד מנכסי הקרן
bottom of page