top of page
Computer with Graph

נדל"ן ספרד וקהילת המשקיעים מתגייסים להסברה מול קהילת הנדל"ן והעסקים של ספרד

בימים אלו כולנו מבינים את החשיבות העצומה של ההסברה הבינלאומית שנועדה לאפשר לעולם להבין טוב יותר את המתקפה האכזרית והלגיטימציה של ישראל להשמיד את חמאס ולהחזיר את השבויים הביתה. לצורך כך החלטנו להשתמש בקשרים הרבים והחברויות שלנו בצד הספרדי ולגייס את קהילת המשקיעים שלנו, שלרבים מהם ישנה זיקה לספרד, להצטרף אלינו למהלך.


תקציר

מאז פרוץ המלחמה, אנחנו פועלים מול אנשי הקשר וחברנו הרבים בצד הספרדי. ביניהם אנשי עסקים בעמדות השפעה פוליטיות, עורכי דין, רואי חשבון, נציגי בנקים, ברוקרים ועוד רבים הפועלים בתחום הנדל"ן בספרד. כל אלו הינם קהל היעד אליו אנחנו מכוונים את מאמצי ההסברה שלנו. אנחנו פונים אליהם כדי שיבינו בצורה מאוד ברורה על מה ולמה אנחנו נלחמים ויוכלו גם להשפיע על מעגליהם הקרובים אליהם.


המטרה שלנו:

השפעה על דעת הקהל של קהל היעד שלנו בספרד וגיוס כספים למגן דוד אדום.


האסטרטגיה שלנו מתחלקת לשניים:

  • הסברה ישירה לקהל היעד שלנו בספרד.

  • הקניית כלי הסברה בשפה הספרדית לקהילת המשקיעים שלנו בישראל.

כלים להסברה:

בימים האחרונים מגיעים אלינו כמויות גדולות של חומרי הסברה. אולם אנחנו מאמינים כי על מנת לייצר השפעה חיובית וסימפטיה בצד הספרדי עדיף לא להציף את הצד השני בסרטונים ותמונות שעלולים לגרום ולהם להאטם ולהסגר. לכן, בחרנו בסרטון אחד שלדעתנו עושה כרגע את העבודה הטובה ביותר ואיתו נתחיל:


תקציר נאום ביידן עם ויזואליה לא פשוטה לצפייה וכתוביות בספרדית לשיתוף:

חומרי ההסברה שלכם: 1. להלן קישור ישיר לסרטון אותו ניתן להפיץ בכל הערוצים המוכרים לכם: https://youtu.be/nnZpvk0K03w

המלצה: כאשר אתם שולחים למישהו דובר ספרדית, את הסרטון הזה אל תשכחו להוסיף את המגע האישי. המטרה שלנו היא להגיע לצד הספרדי בזכות הקשרים האישים והחברות.


2. דף הסבר בספרדית על ארועי ה-7 באוקטובר

אתם מוזמנים להפיץ ולשתף את הכתבה שכתב אסף לבנת ומספרת את הסיפור של כולנו בשפה הספרדית.


3. קישור לדף תרומות של אתר מגן דוד אדום:

יהודים רבים ותומכי ישראל ברחבי העולם מצטרפים למאמץ המלחמתי באמצעות תרומות. ההחלטה לגייס דווקא למגן דוד אדום נובעת מכך שהוא נטול מכל אג'נדה פוליטית, מוכר ואמין. דף התרומות אמין ומתורגם לאנגלית.


אנחנו נמשיך ונפעל בכדי לעשות ככל שביכולנו לחזק את ישראל בספרד.

בתקווה לימים טובים יותר.

bottom of page