top of page
Computer with Graph

"בשוק הנדל"ן בספרד עדיין אין הזדמנויות קורונה" אבל למי שיחכה בסבלנות... הן עוד יגיעו!

אסף לבנת, מנכ"ל נדל"ן ספרד, בראיון לסודות הנדל"ן. אוגוסט 2020

"פעילות השקעות הנדל"ן בספרד ירדה בעקבות משבר הקורונה מהילוך חמישי להילוך ראשון. הבעיה הקטנה היא אי היכולת של משקיעים ישראלים לטוס, בעוד שהבעיה הגדולה, היא שהקרקע לא יציבה ועדיין לא נוצרו הזדמנויות" מספר לבנת.


מאז פרוץ מגיפת הקורונה וההתפשטות המהירה שלה בעולם, משקיעי הנדל"ן הישראלים מחפשים אחר ההזדמנויות, אולם, לתפיסתו של לבנת, אותם משקיעים יאלצו להמתין בסבלנות.


"ברור לכולם, כי הבסיס למשבר הקורונה, בניגוד למשבר הסאב פריים שחל ב-2008, מקורו במשבר בריאותי ולא במשבר כלכלי. השפעות המשבר הבריאותי, ההגבלות, הסגרים והקטנת הצריכה הם אלו הבונים, ממש בימים אלו, שלב אחר שלב, את המשבר הכלכלי שבפתח. אותו משבר שימשיך להעמיק ולהתרחב ככל שמשבר הבריאות יימשך ולא יימצא פתרון יעיל לנגיף ה-Covid19".


עוד טוען לבנת, כי המשמעות היא שהמשבר הכלכלי נמצא בתחילתו וההשפעות על מחירי הנדל"ן עוד יגיעו בהמשך כתגובת דומינו למיתון הצפוי.


משקיעים הסורקים את שוק הנדל"ן הספרדי, עלולים להתאכזב, עליהם להבין שבמשבר הנוכחי המחירים לא יורדים ברגע אחד, ויוטב להם אם יחכו בסבלנות ליום שבו יתחילו להיווצר ההזדמנויות האמיתיות. לבנת מאמין כי המשקיעים הסבלניים הם אלו שירוויחו בסופו של דבר ובגדול.



bottom of page